Met je merk, je product of je dienst naar de Huishoudbeurs 2013?

Effective beurs en promotiemanagement BV zal ook in 2013 weer veel merken vertegenwoordigen op de Huishoudbeurs. Jaarlijks leert Effective weer meer over looproutes, standinrichting, decoratie, communicatiekracht en kostenefficiency. Dankzij eigen onderzoek (onder meer via eye-tracking) kan zij haar klanten verrassen met creatieve voorstellen, die ook echt werken.

Maar ook hoeveel verkopen een merk mag en kan verwachten, afhankelijk van het soort product en de te formuleren aanbieding.

Op basis van het onderzoek 2012 levert Effective net een opzienbarend staatje af:
* 52% van de standbezoekers (fmcg food) gaat naar huis met een positieve koopintentie
* 80% daarvan zijn ook daadwerkelijk na de beurs overgegaan tot koop
* 90% daarvan blijft het product kopen (loyaliteit)

En alsof dat allemaal nog niet genoeg is: Effective geeft ook aan dat een Merk dat aan de Huishoudbeurs deel neemt mag rekenen op 20 tot 50.000 nieuwe klanten.

Effective verzorgt voor veel merken (overwegend in de culinaire hal) het complete management. Van creatieve voorstellen, standbouw en logistiek tot en met personeel en geldbeheer.